1. Przepędź orków z Ardei!
Jest to zadanie, które wypełniasz tuż po zakończeniu wprowadzającego filmiku. Weź w dłoń miecz i pomóż swoim przyjaciołom i niewolnikom. Kiedy padnie herszt i większość orków, zadanie zostanie wykonane.
Reputacja u Buntowników: +2
Punkty Doświadczenia: 500
2. Porozmawiaj z przywódcą buntowników!
Zaczepi cię Hamlar. Prócz ważnej rozmowy o Xardasie, zleci ci zadanie skontaktowania się z przywódcą buntowników w Reddock. Gorn cię tam zaprowadzi (patrz zadanie nr 3). Zejdź po schodach, wejdź do jaskini i idź na sam dół. Znajdź tam Javiera - to on jest owym przywódcą. Poinformuj go o wypędzeniu orków z Ardei, a zadanie dobiegnie końca. W Ardei zagadaj jeszcze do Hamlara, a dostaniesz dodatkowe 500 PD.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 1000
3. Gorn pokazuje ci kryjówkę buntowników.
Gorn jest w stanie zaprowadzić cię do kryjówki buntowników w Reddock. Najpierw jednak musisz znaleźć Lestera. Wyjdź z wioski, skręć w lewo i biegnij ścieżką aż do chaty. Przed nią stoi Lester, który powie ci, że cały wasz dobytek ukradli piraci. Wróć z tymi wieściami do Diega. Teraz poproś Gorna, aby pokazał ci kryjówkę rebeliantów. Podążaj cały czas za nim. Mogą zaatakować was ścierwojady. W końcu twój przyjaciel zatrzyma się obok schodów prowadzących do Reddock.
Reputacja u Buntowników: +1
Punkty Doświadczenia: 250
4. Zabij płochliwego jelenia.
Na drodze z Ardei do Vengardu w kamiennym kręgu siedzi myśliwy Chris. Może cię nauczyć polować, ale dopiero kiedy przyniesiesz mu mięso "płochliwego jelenia". I tutaj małe wyjaśnienie. Wielu uważa, że nie da się tego zadania wykonać - zabijają jelenia, a u Chrisa nie pojawia się odpowiednia opcja dialogowa. Cała zagadka tkwi w tym, że w tłumaczeniu nazwy tego zadania zakradł się błąd związany z tym, że zarówno liczba pojedyncza, jak i mnoga angielskiego słowa oznaczającego jelenia jest taka sama (deer). Dlatego trzeba upolować wszystkie 5 jeleni (trzeba się trochę za nimi pouganiać).
Zdolności myśliwskie: +1
Punkty Doświadczenia: 250
5. Jack i szczury okrętowe.
Jacka znajdziesz wychodząc przez wschodnie wyjście z Ardei i idąc ścieżką aż do latarni. Opowie ci on o szczurach okrętowych. Zaproponuj mu pomoc. Owe szczury okrętowe to zwykli zbóje grasujący po wybrzeżu. Aby ich znaleźć, podążaj brzegiem urwiska na lewo od latarni. Są w liczbie trzech - zabij ich i wróć do Jacka. Otrzymasz od niego 50 sztuk złota i dostaniesz dodatkowe 250 PD.
Punkty Doświadczenia: 500
6. Jack i złoto buntowników.
Kiedy wypełnisz już zadanie od Seruka z Cape Dun (patrz Cape Dun -> zadanie nr 15) i pociągniesz go trochę za język, dowiesz się, że Jack, mający swoją latarnię na wschód od Ardei, wszedł w posiadanie sporej sumy pieniędzy. Wystarczy udać się tam i... poprosić o złoto - jest tego 400 sztuk. Bohater wyzyskujący biednego latarnika? Czyżby nad Myrtaną zaciążyło widmo kapitalizmu?
Kradzież: +1
Punkty Doświadczenia: 750
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz